Snorpan 3 månader idag!

Gud vad tiden går fort, för 3 månader sedan så födde jag mitt lilla hjärta. Hur fort ska denna mammaledighet gå egentligen, tycker det får stanna upp lite nu, måste få hinna njuta av att vara hemma. Det gör jag i och för sig varje dag, njuter massor!
Novalie sov 12 timmar i natt också, börjar vänja mig med det nu så jag får hoppas att det håller i sig. Skulle hon börja vakna på nätter igen ( som alla säger - vänta bara ! ) så är det helt ok också. Jag har aldrig tyckt det varit jobbigt att gå upp på nätter när hon vaknat innan. Vissa säger till mig att jag inte har fått känna på hur är det är att ha småbarn... Visst det kan jag hålla med om fast ändå inte. Vad är det som säger att det är de "jobbiga" stunderna som faller in i mallen att ha småbarn?! Jag vet att jag har haft tur och det är jag jätte tacksam för :)
Nu tror jag att hon håller på att vakna där inne igen, jag vaknade halv åtta av hennes joller och skratt så då gav jag henne lite mat efter jag bytt blöja på henne. Efter det låg hon och pratade lite med mig sen så såg jag att hon hon vill somna om, så nu har sovit i en timme till.
Skulle vilja gå ut gå trots det tråkiga vädret, men jag får nog vänta lite med att kasta ner henne i vagnen, hon ska få vara vaken och "leka" av sig lite först ...
...pigg & glad :)
Nu är det inte långt kvar tills lillkillen kommer och hälsar på , ska bli så mysigt! Ringde mamma och sa att de skulle komma på besök ,- DÅ KOMMER JAG! utbrast mamma . Precis vad jag trodde hon skulle säga :)
Nej nu ska jag underhålla min lilla dotter lite eller rättare sagt, nu ska jag låta min dotter få underhålla mig :)
kramar Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0