Snorproffset :)

Novalie ligger och sussar och jag har hoppat ner under täcket i soffan och väntar på att Rickard ska komma hem. Han åkte direkt efter jobbet hem till lillebror för att hjälpa honom med ombygget så idag är det jag som har fått tagit hand om allt helt själv, inga problem alls. Lillsnorpan är ju så himla förkyld nu så att spruta in koksalt och suga ut snoret såg jag inte alls fram i mot att göra själv i kväll. Men det här var nog första gången som hon inte började grina, och jag fick ut masssor ... mamma är bäst :) Efter det var klart så badade jag henne och sen hade vi en mys stund i soffan innan det var sov time.
Idag åkte jag till sickla och träffade min svägerska Jenny med lillchippen och Kristin( från crossfiten). Självklart är hon också på smällen, dock "bara" i vecka 22 så vi får vänta ett litet tag till innan ytterligare ett litet crossfit barn kommer till världen. Ska bli så himla kul att när alla har sina små :)
Nu kom Rickard hem så nu ska jag sätta igång och baka cupcake :) Han fick stanna och köpa hem det som saknades...
Får skriva mera imorgon, har ändå inte hänt så jätte mkt idag. Ska försöka gå ut och gå imorgon i detta väder för det hoppade jag över i morse.
Puss och kram Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0