Sömntuta till barn...

Nu har jag precis ätit frukost och ska snart börja göra i ordning mig för att åka in till stan. Vi sov så himla länge idag så jag hinner inte gå ut och gå innan :( Novalie är helt otrolig, i natt sov hon nästan 12 timmar i sträck,  hon fick vakna av sig själv idag så vid sju hörde jag en liten tjej ligga och jollra och skratta i sin korg. Rickard steg då upp och bytte blöja på henne, han fick en liten sovmorgon idag när han skulle till tandläkaren. Efter det så ammade vi, TACKAR för det! Jag höll på att sprängas :) Sen när hon var mätt och belåten så trodde jag att jag skulle vara tvungen att stiga upp men så blev inte fallet, lillsnorpan somnade om, wiiiihooo! Jag blev sen väckt av när Rickard ringde 09.30... Då tyckte jag verkligen att det dax för oss att stiga upp, så jag väckte även Novalie
SÖMNTUTAN!  Älskar att sträcka på sig :) Två nyvakna tjejer:)
Nej nu ska börja göra i ordning oss , ska bli så kul att träffa alla tjejer idag.
Puss och kram Jessica
Lillkillen utan namn... Hoppas de bestämmer sig snart för ett,jag har lite svårt att kalla honom för hans arbetarnamn, Virgil. Han är alldeles för söt för det! Tror faster får komma på ngt mysigt smeknamn på honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0