Tar dagen som den kommer...

Jag tror inte min dotter är omställd till vintertid :) Som igår vid 18.10 så var hon så trött att hon inte visste vad hon skulle ta vägen... Hon låg före en timme varje gång igår men jag hoppas att hon snart kommer in i de gamla rutinerna igen . Nattningen fungerar fortfarande jätte bra, nu somnar hon närstan alltid direkt när vi lägger ner henne, så jag är verkligen jätte glad över att hon är så duktig. Däremot  måste jag nog jobba lite med Rickard, bad honom läsa nattsagan för henne igår och det ville han inte riktigt göra. - Men jag gillar inte att läsa saga...
Ledsen men det ingår lite när man skaffar barn :) Har aldrig hört en saga bli så snabbt läst, jag hängde inte ens med själv(samma ton genom hela sagan och fort gick det), hahaha !
Idag har vi inte heller ngt inplanerat , det är så skönt att ha sådana här dagar. Ska kanske knalla till Nacka (barnets hus) och titta om man hittar ngt roligt till lilltjejen och sen får jag inte glömma att gå förbi björknäs spelbutik och hämta ut paketet från ellos. Jag undrar hur lång tid det kan ta att gå till nacka...
Lite bilder från imorse innan vi steg upp....

Vaknade av att dessa ögon låg och stirrade på mig ;) <3

Kommentarer
Postat av: nyfiken

Jess, vart köper du alla dina snygga kläder? I like your style girl!

pussa lill gulle! :)

2010-11-02 @ 15:41:39
Postat av: Jessica

Hej! kläder till mig eller till min lilla dotter? /Jessica

2010-11-04 @ 22:30:43
Postat av: nyfiken

Till Dig, Jessica :)

2010-11-05 @ 12:23:09
Postat av: Jessica

Jaha där ser man, tack... dock lite svårt att svara på för jag har ingen speciell butik jag går till. Handlar det jag kommer över och gillar ;)

kram

2010-11-05 @ 23:09:24
Postat av: nyfiken

Kan du inte skriva lite mer om kläder/outfits? :D

Kramar till er!

2010-11-06 @ 20:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0