Tisdagsgympa

Idag har det varit fullt fart igen, men ändå utan stress eftersom jag inte hade något direkt att passa. I morse var jag tvungen att bada hemma före gympan för att det var så sjukt kallt här hemma, måste ringa fastighetsskötaren och be honom att komma upp. Sen tog jag bussen till Farsta och gick på gympan, Becca låg på mage hela passet så nu börjar hon också bli stark. Efter det så gick jag och åt lunch med Malin, som har en liten Bodil som är tre månader och hon har också en kille i Rasmus klass.

Sen strosade vi lite i centrum innan vi tog en promenad hem, det var jätteskönt vinterväder ute, för att hämta  killarna på skolan. Rasmus ville ha en kompis med sig hem så så fick det bli. Så då blev det full fart här hemma, med två galna:) sjuåringar som leker krig och jag skulle göra mat till dem så det fick bli en klassiker, köttbullar och spagetti.

Nu väntar jag på att Rasmus kompis ska bli hämtad och sen ska vi lägga barnen och Peter ska göra plankstek och jag är jättehungrig!! Så ikväll blir det plankstek och SOA i soffan.

I morgon ska jag bara vara hemma och fixa, fortsätta operation rensning.


Haha försökte mig på att göra ett julkort men Rasmus fånade sig (som vanligt) Rebecca var trött och ledsen och kameran var urladdad så jag försökt med mobilen. Nya tag imorgon!

Kram på er/ Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha älskar julkortet, det vill moster ha!! ;)

Skönt att ni är inne på säsong två den är så grym den säsongen!

2010-11-30 @ 19:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0