Slapphelg!

Vad har man gjort i helgen egentligen?  Har faktiskt haft en riktig slapphelg hela helgen... I fredags så var jag ju bara hemma medan Rickard var på herrmiddag, i lördags så åkte vi och hälsade på familjen Lindquist/Hedlund på dagen och sen åkte vi hem och hade en kväll framför tv:n. Söndag så hade vi visning på våran lgh igen och vi åkte och tittade på ett hus ute på Ingarö, tog en fika hos mamma och Lasse och sen åkte vi och veckohandlade. En röd tråd genom denna helg är SOCKER! Usch vad mkt onyttigt jag har stoppat i mig, från fredag till söndag! Så nu har jag bestämt mig för att vara godis/socker fri fram till jul! Har inte ens varit ngn ide att skriva matdagbok...
Tog massa kort med den riktiga kameran i lördags, men har inte hunnit föra över dem till datorn. Men ngr bilder har jag som jag kan bjuda på...
I bilen på väg till ingarö  flygande köttbulle <3  Mys med mormor
när man är mätt och belåten så är man glader <3
Lillchippens egna speciella sovstil <3
<3 Novalie Inke Ingrid Holst <3
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilket charmtroll hon är;))

2010-11-15 @ 18:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0