Snö? Hmmm undrar om jag ska gå eller åka buss till gympan då?

Godmorgon, torsdag idag och en till vecka har snart gått och jag har haft något att göra varje dag förutom måndag då jag passade på att städa. Men nästa vecka blir bättre för då har jag inget inbokat då ska jag passa på att hänga lite med Linkan och Novalie, det känns som om det var jättelänge sen.

Igår lämnade jag Rasmus på skolan och sen blev det morgonpromenad, det var länge sen nu för Peter har lämnat när det är så här kallt. Känner att den här veckan har jag gått upp i vikt för jag har inte tränat och ätit väldigt dåligt, men idag tänker jag ta mig till gympan även om det känns sådär i kroppen.
Efter morgonpromenaden åkt vi till söder för vi skulle på möte på förbundet, vilket varade i två timmar. Sen gick vi till Sofia skola vid Vita bergsparken för jag skulle möta en lärare och köpa en bok av henne som vi ska ha seminarium på nästa gång och som vanligt är jag ute i god tid ;) så den var slutsåld överallt, men så hittade jag den på nätet så det blev billigare också. Så porslinspengarna gick till en studiebok och kläder till Rebecca från Lindex, bra va? Har upptäckt massa nya saker som är bra med nätet nu när man har lite tid att titta runt lite.

Efter shoppingen i Ringen så blev det lite bråtttom, måste hämta Rasmus och laga mat till honom innan hockeyskolan. Och då blev det kaos härhemma (vad ovanligt) Rebecca var hungrig och jag var tvungen att göra maten innnan jag kunde ge henne eftersom jag redan börjat med maten så hon skrek hela tiden medan jag var i köket. Efter mycket om och men så satt vi iallafall vid matbordet och Becca hade fått mat och Peter kommit hem för att köra Rasmus till träningen så ber Peter mig kolla tiden igen på hemsidan och då står det att hockeyskolan är inställd!!! Så all stress i onödan.

På kvällen sen var jag sjukt trött och sjukt rastlös, alla som känner mig vet hur rolig jag blir då, eller inte. Jag blir sjuk av att inte röra mig, jag hade ju tänkt promenera till Trångsund och hockeyn men när det inte blev nåt så åkte vi hela familjen till Sickla och kikade lite.

Idag blir det som sagt gympa sen ska Rasmus ha en kompis med hem och imorgon ska jag träffa Michaela och hennes lilla Estelle, vi hade tänkt att gå promenera lite i Tyresö och sen äta lunch där men vi får väl se vad Kung Bore har i tankarna.

Dagens outfit är något Pinkinspirerat, ta tre betala för två på Lindex. Ska nog köpa ett set till....


Diva! Vi har hittat den perfekta hanen för dig.....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha shit vilken sjuk bild!! Nästan i klass med bilderna som Carro lagt upp hmm ;)



Hoppas ni får en bra dag! Puss

2010-11-18 @ 09:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0