Köpte Leilas bakbok idag, så här ska det bakas :)

Detta blev dagens shopping ;) En dinglis ( barnens hus ) med en liten speldosa i sig.( Den ska hänga vid hennes korg),nässug (barnens hus), 2 st barnböcker (Ica Maxi), Leilas bakbok (Ica Maxi) och sen en liten mjölkflaska till kaffet (Ica Maxi)
Det tog mig 45 min att gå till barnens hus och 60 min hem ( tog en annan väg när jag gick hem) . Så det blev en lång promenad idag , Novalie sov hela vägen :) När jag kom dit så gick jag först in på barnens hus och handlade sen gick jag in på Ica Maxi och åt lite lunch och sen gick jag in och handla lite på Ica Maxi innan jag gick hem igen. När jag kom till björknäs igen så gick jag och hämtade ut mitt paket som jag beställt från Ellos...
Blev 3 uppsättningar till Novalie :) Hade även beställt en åkpåse i rosa, men det blev alldeles för mkt Haningemorsa över det så den ska jag skicka tillbaka och beställa en i svart istället.
Idag sa jag till Rickard att det var helt ok om han ville åka ut till gustavsberg och "leka" med lillebror. Rickard köpte en gokart för ngn vecka sedan som de håller på och meckar med. Det är det enda de pratar om nu känns det som, Så nu är Rickard där och jag sitter här i soffan och myser :) Novalie somnade vid halv åtta efter jag badat och gett henne mat...
en tjej som gillar att bada :)
Kramar Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0