tråk väder...

Idag har jag inte alls gjort så mkt, man vill ju inte gå utanför dörren i detta väder. Men efter frukosten idag så gick ändå ut på min dagliga promenad, det blev stora rundan som är på 9 km. Trodde jag skulle hinna ut innan ovädret hann komma men där hade jag fel, snön började snabbt piska mig i ansiktet. Men jag hade bestämt mig för att jag skulle ta den stora rundan så det var bara att fortsätta gå.  Var riktigt skönt att komma hem sen kan jag meddela, efter jag gjort mina övningar efter prommisen så tog jag den efterlängtade varma duschen. Efter det fixade jag lite här hemma, tvättade och plockade lite. Vi har inte alls stökigt här hemma men plocka är ngt man alltid kan göra :)
Novalie redo för prommisen  inte så nöjd över vädret!
Snart är det dax att börja packa ner alla grejer  i kartonger, ngt jag faktiskt ser fram i mot, för då kan man rensa samtidigt och kasta det som vi inte behöver ( tror inte Rickard ser fram i mot det lika mkt som jag ). Men jag har tänkt att jag kan börja med sånt på dagarna när jag är hemma och Rickard är på jobbet, fast han ska inte slippa undan det helt :)
Har inte hänt så mkt idag så jag har inte så mkt mer att skriva...
Älskar min dotter över allt annat på denna jord <3
puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan hon ha Nova star mössan? puss

2010-11-23 @ 21:32:57
Postat av: Jessica

Den är lite stor men snart så sitter den som en smäck :)

2010-11-23 @ 21:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0