Mysdag med Jenny!

Idag så sov jag och Novalie till kl 09.00,jag vaknade av att Linda ringde  ;) Hade inte tänkt sova så länge idag för jag hade velat gå ut gå innan jag skulle träffa Jenny. Så ngn prommis blev det inte idag heller, men det gör inte så mkt, jag får försöka komma ut imorgon innan jag ska iväg och träffa Sniffi och Ella. Efter jag ätit frukost och tagit det lite lugnt här hemma idag så åkte jag in till gallerian för att träffa Jenny och lilla Theo.  Först så satte vi oss och åt lite lunch och tog en kaffe och pratade lite skit sen gick vi runt och kikade lite i affärerna. Alltid lika mysigt att träffa Jenny <3
När jag sen kom hem så stod maten i micron redo för att bara värma på. Rickard hade lagat mat till mig och honom innan han åkte iväg för att hjälpa min lillebror (Älskar dig Rickard). Lillebror och Carro  kommer få så fint i sin lgh, är så glad för deras skull <3 Nu sitter jag här i soffan och är helt färdig, Novalie sussar sött ... Är så trött idag så idag måste jag gå och lägga mig tidigt.
ÄLSKAR MIN LILLSNORPA MEST AV ALLT!
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0