en stund på minneslunden...

Idag efter jag ätit frukost så begav jag mig ut i det fina vädret, jag visste inte riktigt vilken väg jag skulle ta idag men bestämde mig sen för att gå till pappas minneslund. Hade ingen aning hur lång tid det skulle ta att gå till Boo kyrka men det spelade ingen större roll för det var sånt härligt väder ute.   Det var så himla fint och vackert vid minneslunden... Novalie vaknade till liv när vi kom dit så vi satte oss på en bänk och lyssnade på you raise me up och jag fick en stund att "prata" med pappa. Ska dit på Lördag igen , mysigt!
Vi var ute och gick i två timmar idag ,tänkte inte riktigt på tiden utan jag bara gick och gick ... Innan vi gick hem så gick jag och handlade lite grejer inför mitt muffinsbak. När jag sen kom hem så var jag så hungrig så jag kastade i mig lite lunch och sen var det bara att hoppa in duschen och fixa sig igen för jag skulle till sjöstaden och fika med Jenny.
CHUBBY!!!  Novalie med VÄRLDENS finaste moster!
Nu ikväll så har jag bakat cupcake, dock blev det bara en sort för jag tänkte mig inte för och gjorde fel och var tvungen att börja om. Så det räckte inte till att göra mera, blev mindre glad kan jag meddela! Har inte ens smakat så jag vet inte ens om de jag gjort blev bra, hmm återstår och ser! Lillsvägerskan leder fortfarande muffins/cupcake tävlingen, grrrrrr! Hon är nog svårslagen!!!!
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0