Virgil klappklappklapp Virgil klappklappklapp!

Jenny och Johan befinner sig just nu på förlossningen inne på sös! Vi får se om det kommer ngn Virgil idag eller om han kommer vara en envis kille och komma ut imorgon. Jenny ringde mig vi sex tiden imorse och berättade att hon haft värkar sedan kl ett i natt, kl 11.45 var det dax för dem att  åka in  :) Jag hoppas att allt går bra och att Jenny mår så bra man kan göra när man krysta ut en liten klump :) Jag kan inte riktigt slappna av, går bara och väntar på att bli faster. Hihihihihi!  PUSCH PUSCH PUSCH!!! Hon kommer vara med om den bästa upplevelsen man kan vara med om , det är så häftigt! JENNY DU ÄR BÄST, ÄLSKAR DIG!
Novalie sov 11 timmar i natt igen!!! Helt galet :) Rickard fick väcka henne vid sex för att byta blöja och sen så skulle hon få äta lite . Efter hon ätit så somnade vi om igen och vaknade strax innan nio, hon är bäst min lilla tjej! <3
Efter vi ätit frukost idag så gick jag ut på en lång prommis,man får passa på innan snön kommer(imorgon!) Blev en promenad på 1 1/2 timme, 9 km :) Efter det så gjorde jag mig i ordning för att åka till sickla, ville åka och köpa ngt till Virgil :) Självklart hade jag hoppat på fel buss, 471 går till forum sen åker den ut på motorvägen ... som tur var så stannade den på bron innan den skulle  svänga ner på motorvägen, så det fick bli forum istället idag.
Jag kan inte tänka på ngt annat idag än att Virgil snart är här, som man har längtat! Så det får bli ett kort inlägg idag...
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0