"Virgil" lyser med sin frånvaro...

Ingen bebis har kommit än,  man bara går och väntar på samtalet. Håller andan varje gång jag får ett mess eller om ngn av Johan och Jenny ringer mig. Det var bf i lördags så nu tycker jag att lillskiten får komma ut, för faster vill gosa massor med honom. Jag har ju tippat på att de åker in idag men att han föds imorgon, vi får se om jag får rätt, hoppas hoppas hoppas :)
Min dotter har ju vuxit rätt så snabbt... Och det här med storlekar på hennes kläder är lite klurigt, grubblar på vilken storlek man ska beställa till henne och hur snabbt hon kommer fortsätta att växa i den takt hon vuxit i . De brukar ju stanna upp efter ett litet tag och ha en storlek lite längre än de andra. Det skulle jag bli jätte glad över om det hände för det känns som att hon vuxit ur alla storlekar så fort jag satt på henne en ny. Håller tummarna att hennes klänning hon ska ha på julafton verkligen kommer att passa, den är i 68 och den storleken har vi börjat använda nu... ja ja vi får helt enkelt se hur det blir med den saken. Jag beställde lite kläder till henne från internet i veckan och då beställde jag allt i storlek 74( två plagg i 80). Hur gamla brukar de vara när de har den storleken ?
Kanske borde jag beställt allt i storlek 80... hmm jag blir så trött på mig själv!
Idag har jag inget inbokat så vi får se vad jag hittar på, sugen på att baka cupcake och muffins. Har det mesta hemma så det är inte mkt jag behöver handla för att jag ska kunna börja baka. Nu ska jag iallafall ut och gå , kanske handlar jag på vägen hem och sätter igång med att baka sen när jag kommer hem :)
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Poncan

Hej tjejen! det var inte i går. Som jag läser på eran coola blogg verkar ni har det toppen. Grattis till eran underbara flicka. Själv har vi en stor tjej nu på 19 månader som är världens goaste. Håller på att bygga hus här nere i Helsingborg och jag storm trivs. Har precis börjat arbeta efter att ha varit mamma ledig i nästan 17 månder så det var på tiden.. Tänkte på det där med kläd storlek , Novalie ser ut som att använda samma strl som Sarina gjorde vid den tiden. Hon använder nu 86 -92 och är född i Mars. Tips på jätte coola söta tjejer kläder är POMP de lux.se. Sköt om er Kram Katta

2010-11-04 @ 20:49:17
Postat av: Linda

Skulle precis påpeka ungefär samma sak 80 är runt ett år, så det är ingen fara gumman. Börja inte shoppa det redan nu. Ska vi ta söder nästa vecka?

/Puss

2010-11-04 @ 21:41:42
Postat av: Jessica

Tack så jätte mkt Katta, vi har det jätte bra ! Oj har eran lilla tjej redan blivit så stor, gud vad tiden går fort. Vad roligt med huset, jag vill också flytta till hus,,. Men vi får inte våran lgh såld än så vi får vänta lite med det :(

Vilka kläder de har, blev sugen på att handla massor fast jag får nog vänta lite tills hon fyller ut dem. :) Tack för tipset! Att det ska vara så svårt med klädstorlekarna , men nu tror jag att jag fick lite koll, TACK!

KRAM

2010-11-04 @ 22:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0