Det är min tur nu vinden har vänt :)

Fick äntligen det samtalet vi har gått och väntat på :) På måndag ska vi skriva på för försäljningen av våran lgh, känns helt underbart! Så nu blir det nog att vi flyttar ut i slutet av dec, det är helt sjukt.  Just nu vet vi inte vart vi ska flytta men jag håller tummarna att vi ska få hyra en lgh som ligger i fredhäll. Håller tummarna MASSOR!!!!
Igår så tog jag en fika med Daniel, Niklas Emilie och hennes lilla Linnea i gallerian . Daniel och Niklas träffar jag rätt så ofta men det är alltid lika kul att träffa dem. Mina favvis killar ;) Emilie där i mot var det ju som sagt år och dagar sedan vi sågs och det var så himla kul att träffa henne igen, har saknat henne massor. Hoppas att vi kan återfå det som vi en gång hade. Har haft mkt roligt ihop med henne.... Ivriga Ingrid hahahahaha
Efter jag fikat med dem så gick jag runt lite i gallerian och letade klänning till dopet, blev en jacka, tröja, linne och en klänning till mig ;) När klockan sen blev 17.30 så hämtade Rickard upp oss utanför Gallerian för att sen åka hem till familjen Ekström. Det blev en lugn och härliga middag och självklart idolmys i soffan. Blir mkt sådant nu när man har skaffat barn, men som den mupp jag är så älskar jag det.
Daniel med Linnea  Novalie får en myspuss av Jonte<3
Idag så gick jag faktiskt ut och sprang för första gången på 10 månader, jätte skönt men jätte jobbigt. Skönt att man kan börja små starta med träningen, det går framåt nu :) Har ju gått ner till den vikt jag hade när jag gifte mig, känns jätte bra. Men nu måste jag nog börja bygga lite muskler så att inte alla kläder blir för stora. Gick ner till källaren idag och hämtade lite kläder som jag kastat ner där. Kläder som jag inte trodde jag skulle kunna ha på mig på ett bra tag fram över. Vissa byxer satt inte ens tajt...
Efter jag varit ute och sprungit så tog jag ett bad med min lilla dotter,  första gången vi badade ihop. Skönt att hon tycker om och bada för nästa måndag så börja vi på babysim.
Nu ska jag börja göra i ordning oss för vi ska åka ut och hälsa på storebror och Jenny. Hennes familj är här och hälsar på så det ska bli jätte skoj att äntligen få träffa dem.
Just nu är jag så lycklig så jag vet inte riktigt vad jag ska ta vägen. Egentligen borde jag inte vara så här lycklig förens papprerna är påskrivna ,men det går inte, hihihi! Hoppas verkligen vi kan hyra lgh  i fredhäll, skulle vara så perfekt!
Nej nu måste jag sluta!
PUSS OCH KRAM JESSICA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0