Chubby chubby ;)

Idag har vi varit på besök på bvc, lillsnorpan är nu 9 veckor och 4 dagar och väger 6920 och är 62 cm lång. Hahahaha min "lilla" chubby, bvc tanten bara skrattade när Novalie låg där på vågen  - Hahaha du har verkligen grädde i brösten! Snart har hon en egen kurva ;) Att hon har gått upp så här mkt är inget vi behöver vara oroliga över, ett tecken på att hon mår bra och är nöjd med livet . Dock måste jag nog testa dopklänningen så att den inte är för liten;)

Vilket väder det har varit dag, friskt och härligt, perfekt väder  för att vara ute och gå.  Så idag tog vi en lång morgonpromenad och sen gick vi fram och tillbaka till Boo sjukhus när vi skulle till bvc. Jag hoppas verkligen det här vädret kan hålla i sig nu ett tag, och att inte snön kommer tillbaka. Älskar hösten så jag tycker att vi ska få hinna njuta av den innan vintern kommer. För det kommer väl bli en lika lång vinter i år igen :(

 Idag så bestämde jag och Linda oss för att vi ska börja på babysim, så nu ska det börjas plaskas i vattnet. Som vanligt är det Lindas påhitt :) Men det ska faktiskt bli jätte roligt.  Vi kommer börja kursen den 29 november och man går 8 ggr. Vi tog måndagar kl 09.00 så att vi kan luncha i sickla efter . Roligt, roligt!

 Nej nu måste jag börja med maten för annars får jag nog ingen mat i magen ,för Rickard och lillebror har åkt till Uppsala för att köpa en motor till Rickards nya leksak som han har köpt . Så det blir en tjejkväll idag igen...

Puss och kram Jessica

   

Skulle inte vilja vara lejonet :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Vilken härlig dubbelhaka sötnosen har :)

2010-10-27 @ 12:50:42
Postat av: Jessica

Har fått mina hakor ;)

2010-10-27 @ 17:09:35
Postat av: Petra

hahaha från när du va liten isf för nu finns ingen dubbelhaka

2010-10-27 @ 19:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0