Dag 1

Idag har jag och Rebecca varit med gammelmormor i Farsta, först gick jag till Farsta i det fina höstvädret sen mötte jag mormor som hade åkt dit för att passa Becca när jag var på MVC.'
Fick en spiral för första gången, en sån där hormonspiral. Jag fick välja på att blöda mer med en kopparspiral som var gratis eller en hormonspiral som man inte får mens av men som kostar 1000 kr öhhhhh undra vad jag ska välja!! blöda mer eller mindre;)
Sen åt jag och mormor på en restaurang i farsta som var jättetrevlig, 85 kr för en buffé, vet inte riktigt vad man ska kalla maten, det fanns en sallad som hette Bangladesh sallad, så säger man då bangadeshisk mat eller?? Om jag inte missminner mig, vilket jag kanske gör, så är det väl ett land i Asien men det kändes inte som asiatisk mat för det är väl mer vårrullar och sånt, det här var saker som hummus, zatziki, nötfärsbiffar, kyckling, bulgursallad mm. Jaja vilket fall som helst så var det gott! Lite trevligt med omväxling från all café mat som man äter hela tiden

Igår försökte jag mig på att träna lite handboll men det gick inte nu heller har fortfarande ont i bäckenet, blää:( Inte för att jag tänkt spela på det sättet i år men det vore kul att få gå ner och träna lite, börjar bli något trött på alla dessa promenader inte ger något viktmässigt. Men det märks att man är äldre den här gången kroppen återhämtar sig inte lika fort...... Men ikväll blir det en helkväll i Brännkyrkahallen, det ni!!

Dagens vikt: 70,3 ska ner till 63!!!
Dagen outfit:  Rosa body med kattmotiv från Cubus, jeans från Cubus (går just nu att köpa body + jeans för 150kr där) dräggelhakklapp från åhléns (går ungefär åt en tre st per dag)
Dagens outfit: Rosa body med kattmotiv och jeans från Cubus, går att köpa lite olika kombinationer för 150 kr just nu, dreggelnsnusnäsduk från Åhléns, föbrukas ungefär tre om dagen för tillfället :)

Puss
/Linda

Kommentarer
Postat av: Hille

Yeeeaahh äntligen börjar Mattsson blogga! Kan inte tro det. Roligt att ni bådar bloggar btw. Jag ska läsa er blogg varje dag. Älskar lattemorsor och även lattepappor, har studerat såna hela sommaren i rålis. Puss

2010-10-14 @ 08:20:18
URL: http://hillesblogg.se
Postat av: Linda

Jag tror att du kommer bli en tvättäkta lattemorsa när det är er tur! Hör av dig snart, puss

2010-10-14 @ 10:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0