Dvärgarna är tillbaka....

I natt har lillfia haft ont i magen igen! Så fort hon inte har bajsat på en dag så får hon ont på natten (ja jag vet Jenny att du inte vill läsa om det här men hoppa över det här stycket då eller läs nåt annat! ;)) Att hon är förkyld gör inte direkt saken bättre det krävs inte mycket för att stoppa igen luftvägarna för de små. Så i morse så blev det Peter som fick lämna igen och vi somnade om, när vi sen vaknade tio i tio så insåg jag att blir ingen gympa idag heller! Blää och någon promenad känner man inte direkt för heller, i det här vädret.
Men till en helt annan sak, i morse så ropade Peter på mig och frågade vem som hade lämnat frysen på vid gavel. Jag vet med säkerhet att jag inte varit i frysen vare sig igår kväll eller i natt, Peter säger att det inte är han och Rasmus nekar oxå. Då finns det bara en förklaring, dem är tillbaka!! Jag har märkt att det har blivit lite stökigare överallt, kläder som ligger i soffan, på stolar och småsaker lite överallt som inte ligger på sin plats. Så inatt har de alltså varit i frysen oxå....(Det kan också varit Rasmus som har gått i sömnen och då är det inte helt omöjligt att han även har kissat i frysen!)
Så det verkar inte som jag kommer ut idag heller, måste laga lite mat av det som gick att rädda ur frysen, tror att jag satsar på pannbiff idag. Kanske att vi kan hämta Rasmus tidigarer och åka och köpa skor till honom, han behöver ett par höstskor och så behöver han klippas med. Fast just nu lockar soffan så vi får se vad som blir gjort, kanske, kanske kan man smita ner på träningen ikväll.....

Puss på er/ Linda


Man blir inte direkt sugen på att gå ut i det här vädret.....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha! Är du säker på att du inte tappat ngn nyckel någonstans? Det är ju så dem kommer in, de förföljer en ser att man tappar nyckeln sen är det kört och de kommer komma in och stöka till.. Det är sen gammalt!



Jag hoppade inte över stycket ;)

2010-10-19 @ 18:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0