En riktig hemmafru!

Idag har jag varit jätteduktig, nästan som en riktig hemmafru faktiskt! Först har jag städat på dagen, varit på långpromenad sedan lagade jag köttfärslimpa med riktig brunsås och potatis, det ni! Men under tiden jag gjorde det så gjorde Peter lunch till oss och Rasmus kompis, var och köpte nya skridskor till Rasmus och spelade monopol med honom medan jag badade Becca. Och nu sitter vi i soffan med varsin dator och varsitt glas vin medan båda barnen har somnat i sina sängar.
Vi fungerar bra ihop i vårat lag:) Känns faktiskt som om man har hittat hem på riktigt, låter kanske konstigt eftersom vi har varit ihop i 13 år och redan har ett barn. Men det kanske var den här lilla pusselbiten som fattades;)

Imorgon ska jag in till söder och fika med Daniel och Rickard som är pappaledig, får se om jag går in eller inte, ha en bra kväll och puss på er!

/Linda





glad kvällsbebis
                        
skön söndagskväll med monopol på schemat                    Ny "höstig" hårfärg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0