Ett klokt beslut

Lördag morgon och jag sitter i soffan med Beccis, resten av familjen sover och vi kommer nog också sova snart igen:) Igår skulle jag ju ut och dricka öl med Marie och Jennie. Men ingen av oss hade pengar så vi sa att vi kunde sitta hemma hos Marie så får vi se om vi går ut eller inte. Till saken hör att det var handbollskväll på Engelen så vi var lite sugna att åka dit. Jag och Jennie åt här hemma sen gick vi till Marie så vi var där till åtta ungefär. Vid halv tio var Marie supertaggad att åka in och Jennie och Mia var på, men jag kände att det var alldeles lagom, nu hade jag fått dricka lite vin, ha lite tjejkväll utan barn och om jag gick hem nu så kunde jag fortfarande amma på morgonen. Så jag tackade för mig och gick hem! Alla som verkligen känner mig vet hur stort det var att jag tog ett sånt beslut, kanske någon som håller på att blir vuxen? ;)
Idag blir det hockeyträning och så är det vår tur att spela i tipsklubben.....



Min stora hockeykille!!

Hörs senare
Puss på er/ Linda


Kommentarer
Postat av: Tessan

ojojoj - du börjar nog bli lite av en mogen kvinna!! Jag är superduper förvånad/imponerad! Men nästa gång ser vi till att gå ut oxå - eller hur?? Stor kram

2010-10-16 @ 08:20:59
Postat av: Linda

hahaha ja nästa gång så:) Var du där igår?

kram

2010-10-16 @ 15:26:15
Postat av: Tessan

nä - var på litet födelsekalas hos madde och tog mig ett glas vin å två öl, sen liksom du valde jag att dra mig hemåt! kram kram

2010-10-16 @ 20:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0