Frukost är nog det bästa som finns ...

Natten har varit helt ok, Novalie väckte mig två ggr. Första gången kl två och sen vid kl sju. Sju är alldeles för tidigt för oss att gå upp, det är så himla mörkt och burrigt. Så vi somnade upp och steg upp vid halv tio istället. Och det första som står på mitt schema då är frukost :) Ställde mig och bakade scones. Så nu har jag ätit en god frukost och ska snart ut och gå i det härliga höstvädret. Det verkar som att det blåser lite men det gör inget. Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Kanske åker in till nacka forum för att byta ett par stövlar jag köpte i förrgår till en mindre storlek. Vi får se vad jag gör. Det är det som är så skönt med att vara mammaledig. Finns inte så mkt måsten :)

Snart ska jag komma igång ordentligt med träningen. Men än så länge så nöjer jag mig med att bara promenera. Ska på kontroll om två veckor så efter det kommer jag nog haka på Linda och träna ett tag. Och sen när min svägerska är redo för att börja köra crossfit så kommer det vara något som står på mitt schema varje dag :) Längtar så grymt mkt att få komma igång med det igen. Novalies kusin "Virgil" är beräknad den 30 okt. Så det blir väl att vi kommer igång med det i januari igen. uffuffuffuff!

Nej nu ska jag ge Novalie lite mat sen ska vi ut och gå.

En skål med havrekuddar, nybakade scones med philadelphia ost, ett glas jucie och en kopp kaffe...
Dagens frukost :Havrekuddar, nybakade scones med philadelphia ost, ett glas jucie och en kopp kaffe.
Vikt:67,5

KRAMAR JESSICA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0