Har inte kunnat sova inatt...

Bara för att jag började fundera på om jag skulle testa att vara med på crossfit passet idag så har inte jag kunnat sova. Först låg jag bara och väntade att det skulle bli morgon så att jag skulle få åka och träna... efter ett tag så somnade jag. Men när min dotter väckte mig vid 04.00 så var jag klarvaken igen, det kändes som att jag var ett litet barn som väntade på att det skulle bli julafton,hahaha! Medans jag ammade så började jag grubbla på om jag verkligen skulle träna eller inte, är min kropp verkligen redo för ett crossfitpass ?! Så när jag ammat  klart Novalie och lagt ner henne i hennes korg igen vid 04.20 så började jag googla på träning efter förlossning och kom fram till att jag kanske ska börja med lite lättare träning innan jag sätter igång med just crossfit . För när jag väl står där på mattan så kommer jag inte vilja ta det lungt :) Så jag tog ett klokt bestlut att jag ska vänta lite med att börja köra cf , jag ska börja göra små övningar här hemma först och sen se hur det känns att gå ut och springa. Sen bör jag kanske varit på återkontrollen innan också, men sen tror jag att jag är redo för att köra!

http://www.youtube.com/watch?v=4sw5ky-5zcg&feature=player_embedded#!  CROSSFIT DISCO!


http://www.youtube.com/watch?v=hHGsmYLPoiI&feature=related   CROSSFIT HELLWEEK

Om jag inte hade varit så sugen på att börja träna inatt så hade jag fått sova massor. Novalie somnade halv åtta igår och vaknade första gången vid 04.00 och sen så somnade hon direkt efter blöjbyte och ammning. Hon är bäst min lilla skit :) Hon vaknade sen vid 07.30 med ett leende på läpparna och man kan ju inte göra ngt annat än att älska henne. Är glad att våra sovrutiner funkar!

Nej nu ska jag gå ut och gå och sen kanske testa på att göra lite magövningar :)

Puss och kram Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0