Härlig höstdag ...

Jag har inte gjort så mkt idag. Hade ju tänkt åka till forum för att byta storlek på mina stövlar som jag köpte i tisdags,men prommisen blev längre än vad jag tänkt mig. Och sen så hälsade vi på mamma/mormor på jobbet. Så det får nog bli att jag åker dit imorgon istället.Mamma blir så himla glad när vi kommer och hälsar på, så det är alltid lika mysigt att komma upp och säga hej. Men jag tror Novalie har tagit min plats ;) Mamma bara strålar när jag kommer med lilltösen. En stolt mormor! Snart blir hon farmor igen också :)

Jag köpte två par stövlar i tisdags men jag vet inte om jag ska behålla dem. Jag tror jag ska det men är inte riktigt säker.


Nu ska jag mysa med lilla chubby i soffan

Matdagbok:
09.30 Frukost:2 st hembakta scones, 1 skål med råg fras och lättmjölk, 1 glas jucie och 1 kopp kaffe
13.30 Lunch: Gårdagens middag, Laxsoppa med 2 st brödbitar , vatten
16.00 Mellis: 1 liten scones
17.30 Middag: Blodpudding( 2 st skivor) med lite bacon och lingonsylt. 2 st brödbitar, vatten
18.15 1/2 kopp kaffe

"Träning":
 1 1/2 timmes promenad


Kommentarer
Postat av: Felicia

skit snygga stövlar! vart hittade du de höga, de liknar ju de från replay!

2010-10-14 @ 17:13:56
Postat av: Jessica

Ja visst gör de det :) Hittade de på euroskor för 1400 kr. Så de är 1000 kr billigare än replay stövlarna. Kram

2010-10-14 @ 17:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0