Härliga söndag :)

Vilken härlig mysig regnig söndag det är, jag är överlycklig ! Allt är bättre än att det snöar. Nu får vi hoppas att snön håller sig borta.

 Igår så var vi bjudna hem till storebror och Jenny på middag. I och försig så hade de en liten baktanke med att vi skulle komma dit och äta... De ville ha hjälp av Rickard med deras golvvärme, och det förstår jag verkligen. När vi kom dit så hade de på sig mössor och varma tofflor och det hade jag också haft om jag bodde där. Jisses vad kallt det var! Det är alltid lika mysigt att komma dit för de har det så himla fint och sen är båda helt underbara. Mina bröder har verkligen träffat de allra bästa tjejerna. Det sista jag lovade min pappa var att jag skulle ta hand om mina bröder... Han var nog lite orolig för dem :) (med all rätt , hehehe) Jag kommer alltid ta hand om mina bröder på mitt lilla sätt, men nu behöver jag inte vara lika orolig :)
Tror killarna fick ordning på värmen tillslut, en tillfällig lösning iallfall. Jag fick ett mess av Jenny imorse där hon skrev att hon kan gå barfota , hahahaha Det bästa med att hälsa på Johan och Jenny är faktiskt att se Johan ihop med Novalie. Han är så himla kärleksfull mot henne. Jävlas och myser med henne i princip hela tiden :) Det är helt underbart att se , kan inte sluta le när jag tänker på det. Han längtar nog efter sin lilla Virgil <3
Han fixade så att hon fick den bästa platsen ...

Nu vaknade Novalie så nu måste jag sluta. Ska göra oss iordning för vi ska åka och hälsa på familjen Ekström.
Idag sov hon i sin korg i 50 min , och det behövdes bara att jag gick in en gång innan hon somnade självmant( 7 min). Lite tårar var det och man såg på Rickard att han tyckte det var lite jobbigt ... Men han höll sig ute i köket och gick inte in även fast han nog ville.  Hon är så duktig :) Stolt mamma hahaha
   ( såklart jag och Novalie har likadana mössor )

Puss och kram Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0