Härliga söndag

Jaha sitter nu i soffan med en kopp grön te och två knäckemackor, idag har det varit full fart fast ändå inte :) Först så passade jag och Peter på att leta lite möbler tillsammans med Rebecca medan Rasmus var hemma hos Dogge. Sen hade vi en skön lunchgrillning i parken med sekten, har verkligen saknat våra grillkvällar, mycket bra initiativ familjen Kentää/Österlund. Sedan blev det vila i soffan dock lite purken eftersom jag ville ha med mig P på höstpromenad men han ville vila, jag kan ju i och för sig gå ut själv om jag så gärna vill gå ut på promenad men då blir jag lite martyr och ska sura lite på soffan men det gick snabbt över (kommer bli många självinsikter med den här bloggen). Vid fem hämtade jag upp Emelie och vi åt på McDonalds (jag tog en mc chicken med morötter och ramlösa, bra va!) sen såg vi Tusen gånger starkare på bio. Den var jättemysig, en helt ok ungdomsfilm. Finns mycket att diskutera runt den!
Tydligen har Becca skrikit en timme här hemma, men nu ligger hon här bredvid och är så glad så!
Nu Rallybrudar så får vi se vad som händer i morgon, tar nog en sväng till IKEA om jag orkar.
Puss på er/ Linda

söndagmys med sekten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0