Kvällsinlägg

Hej här kommer ett kort kvällsinlägg.
Sitter i soffan med datorn i knät har haft en skön dag, men måste erkänna att jag just nu känner mig lite uttråkad. Båda barnen ligger och sover och Peter är på hockey, känner att jag snart behöver lite Linda-tid, vad det nu skulle vara. Jag kan inte träna handboll för det gör fortfarande ont, jag kan inte gå på nåt pass för jag är för snål för att köpa gymkort när det är två månader kvar på säsongkortet...... Ok slut på självömkan :) annars är det bra.
Men jag har lite ångest för föreläsningen imorgon, jag tycker att kursen är jätteintressant, men det är ganska jobbigt att ha med Rebecca på föreläsningar eftersom det känns som jag stör alla andra. Men jag får försöka hålla henne vaken innan, hur det nu ska gå då hon brukar sova vid elva och det här börjar 13.00 och jag måste åka kommunalt, för jag har ingen bil och då kommer hon garanterat att somna på vägen. Jaja det löser sig, går det inte så går det inte.
Har lite motsträviga känslor med att jag ska jobba mån, tis, ons nästa vecka också, tycker att tiden går alldeles för fort, det är redan novemberlov! Snart är det väl sommarlov:) Fast det är viktigt att jag är med nästa vecka annars kommer jag komma efter i nya läroplanen!
Det går förresten inget bra med min matdagbok, men jag har faktiskt skött mig hyfsat med att äta mat och mellanmål och inte en massa godis så vi får väl se på fredag hur det har gått!
Kram/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0