Lååååång dag

Det blev ett riktigt sent inlägg idag, har varit igång sen i morse faktiskt. Dagen började med att jag plockade ihop Rasmus alla grejer och kläder, gjorde frukost och skickade iväg Peter med Rasmus, sedan kröp jag in under täcket igen, det var riktigt skönt. Becca vaknade vid nio och sedan låg vi i sängen och tittade på Alla älskar Raymond till tio. Sen tog jag ett bad eftersom hon somnade om, vid tolv var vi iväg på vår långpromenad in till söder.
Redo för långpromenad, haha jag suger verkligen på att ta kort på mig själv, skulle behöva en Iphone 4, den har så man kan ha kameran riktad mot sig själv.


Då var tanken att jag skulle in till söder och fika med min arbetskamrat och vår gemensamma vän Richard som är pappaledig. Men Richards lilla Albin var sjuk så jag fick nöja mig med Daniel:) Det var jättetrevligt, jag blev uppdaterad med alla turer på jobbet och så gick vi och tittade i lite affärer.

Daniel på lunch i skrapan

Sen gick jag till Gullmarsplan och tog bussen därifrån, kände att det räckte med promenerandet, åkte till Rasmus skolan och hämtade honom till fotbollen sen hem och förbereda mat. Peter åkte och hämtade Rasmus och vi möttes typ i hallen. För då åkte jag och Becca till Nybodahallen och tittade på Tyresö-Spårvägen, Spårvägen vann med ca 10 bollar vilket var väntat men det var kul att se Linnéa, hon var jätteduktig, gjorde åtta mål och fick matchens lirare.

Så nu har jag kommit hem och ska gå och lägga mig, idag blev det endast en snabb uppdatering av dagen. Hoppas det blir mer imorgon. Ja just så måste jag skriva matdagbok också, får blir två dagar imorgon. Godnatt!

puss på er/Linda




Kommentarer
Postat av: Rikard

Trist att vi inte kunde träffas. Inte mycket att göra åt när de små blir sjuka tyvärr. Vi får försöka igen nångång. Ha det bra!

/R.

2010-10-26 @ 13:11:59
Postat av: Linda

Absolut hör av dig bara/ kram

2010-10-26 @ 13:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0