Lördag = shopping och godis


Igår så var vi bjudna hem till familjen Ekström. Vi blev bjudna på en jätte god middag och sen så kollade vi på idol. Ja nu lever man verkligen föräldrarlivet :) Och jag skulle inte vilja byta det mot något annat.  Dock så försöker jag få Novalie att ta flaska så jag kan pumpa ut och gå på hockeyfesten den 6 november. Men det är inte det lättaste...

Idag så började jag och Rickard dagen med åka till Farsta Centrum och shoppa. Tro det eller ej, men idag shoppade Rickard mer än mig . Till Rickard blev det ett par skor , en jacka och två par jeans. Jag bytte mina stövlar som jag köpte i veckan till ett annat par, och sen så köpte jag ett par jeans.
                                                   
Jacka:
Sailracing från Design Only Byxor: Diesel jeans från Jc  Skor: Vagabond från Nilson

Jag blev jätte nöjd med resultatet :) Trodde aldrig jag skulle få Rickard att köpa sådana skor som han köpte idag, med det fick jag. 
Lämnade tillbaka...  Köpte...   Skor:Roots från Eurosko

Imorgon ska vi ha visning på våran lägenhet, så när vi kom hem från farsta så började Rickard städa badrummet . Undertiden så tog jag(trots att jag är super förkyld) och lillsnorpan en långprommis i det fina höst vädret. Tänk om det inte skulle  komma en enda på visningen imorgon. Aja det är ju därför vi ska sälja först och köpa sen. Vi får helt enkelt se hur det kommer att gå. Skulle inte vara hela världen om vi inte fick den såld just nu. Jag trivs väldigt bra här, men det skulle vara skönt att få den såld så vi kan börja leta efter det boende som vi ska bo i flera år framåt. Jag kan inte inreda så mkt mera i denna lgh. Har redan börjat köpa grejer till framtida hus :) Så håll tummarna imorgon !

Nu sitter vi i soffan och tittar på tv och äter godis ... puuh! Man får verkligen inte i sig lika mkt godis som man kunde trycka i sig förr.  Och tur är väl det :) 

                              

 En till tjej som är förkyld :(

Puss och Kram Jessica

                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0