NOVALIE SOMNADE SJÄLV I KORGEN IGEN !!! wiiiiiiiiiii

Min lilla tjej är så himla duktig, hon somnade själv i korgen idag igen. Är så skönt om man kan få in den rutinen, för det kommer underlätta lite för mig. Innan så har hon somnat på ens bröst och då har man inte kunnat göra ngt annat medans hon har sovit. Inte för att jag har klagat, för det finns inget mysigare än när hon sussar på ens bröst. Men rutiner är bra att ha så det här ska jag fortsätta med :)

Gud vilket tråkigt väder det är idag, vintern ska inte komma än! Fick en liten chock när jag steg upp idag, ville bara lägga mig under täcket igen. Skulle egentligen in till stan och luncha med söta Ullis men det ställdes  in för jag ville inte gå ut i det här vädret. Men jag tror jag måste knalla ut ändå för jag måste handla tvättservetter. Tror att det är lika bra att jag skippar vagnen och tar babyselet istället. Hur ska det funka att dra vagnen i vintern???

Beställde ju en mysoverall från onepiece.se igår som jag vill ska komma nu, så att jag kan prova om storleken passar . Gör den det så ska jag beställa den i ljusblå också. Den är slut i stl L så jag hoppas verkligen att M passar, vill ha den väldigt baggy.
Det blir en del köp på internet nu, men det är lite lättare att handla där än att gå med vagnen och handla. Det som står på min vill ha lista nu är en dator från apple macbook, Nikon D3000 och moonboots.
http://www.dustinhome.se/lp_5907_291.aspx
http://ehandel.blocket.se/Nikon_D3000_1252192.htm?cg=122000&o=16
 Ja jag vet, de är inte alls snygga :) Men det är sånt jag gillar;)



Nej nu ska jag nog klä på mig VARMT och bege mig ut och handla. Usch! Sen blir det nog bara en myskväll här hemma.
PUSS OCH KRAM JESSICA

Pumadressen som hon fick av mina kusiner nere i Malmö passar henne nu... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0