Nytt kylskåp och frys...

En ny härlig höst-nästan-vinter-dag, idag tog jag mig också upp på morgonen och följde Rasmus ner till skolan och gick sedan på en långpromenad. Har laddat ner en ny bok "Det fördolda" av två författare som jag inte läst förut, Hans Rosenfeld och Michael Hjort, än så länge verkar det vara en bra svensk deckare. En av huvudpersonerna vaknade, bredvid en tjej som han plockat upp från krogen i 40-årsåldern, i Gubbängen. Det tyckte jag var kul:) Vilket fall som helst så kan jag gå hur långt som helst medans jag lyssnar på ljudbok, tycker att det är jätteskönt. Känns som jag gör två saker samtidigt och det tycker jag om!

Sköndal visar sin bästa sida på morgonpromenaden

Sen gick jag till mormor och blev bjuden på frukost, vilket var mannagrynsgröt, ägg, hembakad fralla och kaffe. Mys!
Hoppas verkligen inte att det känns såhär avkopplat och skönt att vara ledig i sommar för då kommer jag ha tokångest för att börja jobba. Men då kommer man säkert känna att det ska bli skönt att börja jobba, hoppas det......

Så nu sitter jag i soffan och skriver, Becca sover i sin säng och gubbarna med kyl och frysen svär lite över våra trappor hihi.. Tycker alltid att det är svårt att ha hantverkare, ska man visa intresse och stå och titta på eller är man bara ivägen, jag lutar mot det sista så jag sitter nog kvar i soffan.

Tror att jag blir kvar hemma idag och stökar lite, så kanske vi kan hämta Rasmus tidigare och hitta på något i det fina vädret.

Vi får se vad som väntar, puss på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0