Okej då!

Okej, har efter mycket påtryckningar från min bloggkollega gått med på att även jag ska ha en mat och träningsdagbok och väga in mig på fredagar. Men till mitt försvar vill jag tillägga att det är tuffare med andra och när man är äldre (och när man har svårt att låta bli vissa godsaker ;))
Så idag har jag vägt in mig på 69.1 så det går faktiskt sakta men säkert neråt iallafall, men jag tycker att det är ganska jobbigt för förra gången rasade det bara......

Det här med att det är några år imellan mina barn tycker en del är konstigt, får ofta kommentarer som" hur orkar du börja om" och "jag ville hellre ha det gjort".
Faktiskt så är det så att jag tycker det ska bli helt underbart att få göra det en gång till, resan med Rasmus har varit helt fantastisk och nu får jag chansen att göra det en än gång samtidigt som Rasmus går in i en ny fas med skola, fotboll, hockey, sova över hos kompisar mm som också känns jätteroligt.
Jag tror inte att jag hade uppskattat (läs JAG, jag säger inte att du känner likadant!) bebistiden lika mycket om jag hade haft en till liten att ta hand om. En nackdel som många påpekar är att de inte har nytta av varandra dvs de kan inte leka med varandra mm. Det är i och för sig sant men när jag tänker på mig och min syster så blev inte vi kompisar på riktigt förrän vi var ca 18 och 21. Missförstå mig rätt jag säger inte att det här är det rätta sättet det är bara mitt sätt, så om du gör som du vill så gör jag som jag vill, bra va :) Kunde jag skulle jag gärna göra samma sak igen om sju år fast om sju år är jag 41 så det får räcka nu, men jag kommer ta tillvara på den här mysiga bebistiden och mysa inte se till att få den avklarad för jag vet att jag kommer sakna den sen!

<3

Nu har jag skrivit klart ett skolarbete, det tog lite längre tid än jag förväntade mig eftersom det fick skrivas med en hand när skrållan var vaken:) Så nu ska vi klä på oss och bege oss ut i det fina höst-vintervädret.

Återkommer med mat och träningsdagbok senare, någon som vill utmana mig i tävling så jag blir lite mer målinriktad?

Puss på er/ Linda

Kommentarer
Postat av: Jessica

jag tävlar gärna :)

2010-10-22 @ 20:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0