Onsdag = Grey`s Anatomy

Även fast man inte gör så mkt om dagarna så går de verkligen jätte fort, så här fort gick inte dagarna/veckorna när man jobbade. Tycker inte det får gå för fort för jag trivs med att vara mammaledig även fast jag saknar jobbet ibland. Ska bli intressant och se vilka som jobbar kvar på jobbet när jag kommer tillbaka. Redan nu är det tre som ska sluta, kommer sakna min lilla Petra jätte mkt!

Idag efter jag varit ute på min dagliga morgonprommis så åkte jag och mötte upp Jenny i Bromma blocks. Vilket köpcenter, jätte fint och många bra butiker, men vi var inte där så länge för vi ville inte sitta i kö när vi skulle åka hem.  Jag handlade lite kläder till Novalie och ett par mystofflor och ljus till mig. Cubus hade 30 procent på alla kläder så det blev 4 st bodies , 2 st pyjamas och en dräkt .
      Hög mysfaktor :)

Nu har vi verkligen kommit igång med sovrutinerna och det går väldigt bra (peppar peppar ta i trä). Igår så somnade hon nästan direkt efter jag lagt ner henne i korgen och ikväll så grinade hon bara i 5 min... Är så glad att svärmor fixade i ordning korgen till oss, den är så smidig och passar in så bra i vårat sovrum. Men jag undrar hur länge Novalie kommer kunna sova i den eftersom hon växer så fort,kanske stannar hon upp lite nu i växandet(hoppas), för jag vill har kvar korgen så länge som möjligt. Spjälsängen kommer ta så mkt plats :(
Novalies härliga vikt och längd kurva (läng längst ner och vikt i mitten) :)

Onsdag idag och det betyder att det är grey`s, härligt härligt! Så nu ska jag bara plocka undan lite här hemma och sen tända lite ljus och sen är det mys i soffan. Det jag gillar mest med hösten är mysfaktorn, att man kan tända ljus på kvällen och krypa upp i soffan under en filt <3

Puss och kram Jessica


Kommentarer
Postat av: Mickis

Haha.. vilken underbar kurva! ;-)

2010-10-28 @ 17:02:12
Postat av: Petra

Jag har ju fått sakna dig på jobbet nu :( så när du har saknat mig i några månader får vi mötas på vägen å starta nåt eget (strippa) som vi pratat om haha..

2010-10-28 @ 17:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0