R.I.P Pelle

Jaha nu är man på väg hem igen från landet. Idag begravdes Morfar Pelle i Norrtäljes kapell. Det var en jätte fin begravning och den avslutades med en trevlig stund med Rickards släkt i villan där Pelle har bott. Svärmor Mischa hade verkligen gjort det jätte fint och mysigt, och vilka smörgåstårtor hon hade gjort! Mums!! Svärmor kan hon, där ligger man verkligen i lä. Har svårt att tro att folk kommer stå och dregla efter mina smörgåstårtor som hennes söner gjorde. Hehehe Novalie har varit jätte snäll hela dagen. Hon sussade under hela begravningen( vaknade till lite då och då, men var helt tyst) Sen tror jag hon charmade Rickards kusiner med sitt prat, miner och skratt. Hon flängde runt mellan dem under hela kvällen:) R.I.P PELLE Jag älskar verkligen min familj! Vad skulle man göra utan dem? Och med min familj menar jag familjen jag gift mig in ,min familj och deras respektive och mina närmaste vänner! Att gå på begravning får mig alltid att tänka på hur tacksam man ska vara och inte ta för givet att man alltid kommer ha dem vid sin sida . Man ska vara rädd om varandra och den tiden man har tillsammans. Saknar min pappa oerhört mkt, går inte att beskriva med ord! Novalie och Rickard tack för att ni finns för mig! Ni gör mig hel! Love Jessica

Kommentarer
Postat av: Eica

Tack gumman, det är jag också kan du tro. =) Och det ska du vara med, ni har en underbart söt dotter. Fast det är inte konstigt, du är ju så himla vacker och har alltid varit!



Hade haft en jätte jobbig dag så dina ord värmde! Tack!

Kram

2010-10-21 @ 11:20:43
URL: http://ericaochgordon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0