Så ska man tydligen bli bloggmorsa...

Vet inte om det här riktigt är min grej, men ska ge det en chans iallfall. Skyller som vanligt på Linda :) Hon får mig att göra grejer jag inte riktigt tänkt göra. Som när hon lurade mig i fyllan att vi skulle börja spela handboll igen. Och fick mig att gå till tränarna och lova att köra nästa säsong. Eller när hon fick mig att säga go go go go till att skaffa barn! Det är jag så lycklig och glad över att det hände för Min lilla Novalie är det bästa som har hänt mig. Idag har jag och min lillsnorpa bara varit hemma. Vi steg upp vid halv tio så jag har fått sova länge i natt :) Hon vaknade för mat och blöjbyte vid halvsju sen somnade vi båda om. Det behövde jag för jag känner mig inte helt hundra. Har ont i halsen och är lite förkyld så det blev inte ens ngn morgonprommis . Såna här dagar behöver man ha ibland!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tror absolut att det här är din grej! Så får man en bättre chans att se hur det är med er där uppe! När man som jag bor en bit ifrån o aldrig ser er! :)

Kram till er båda!

2010-10-14 @ 18:42:40
Postat av: Jessica

Är lite roligt faktiskt :) Och nu slipper folk på facebook få våra dagliga uppdateringar.

Hoppas allt är bra med dig!

kram

2010-10-14 @ 18:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0