så var det söndag igen...

Söndag kväll och här sitter jag i soffan ( i min onepiece overall såklart ) med min nya dator i knät och tittar på brothers and sisters, samtidigt som jag ska skriva dagens inlägg. Åkte i lördags efter jag varit och fikat med Jenny och Carro och köpte datorn på apple i sickla. Jag kunde inte hålla mig :) Så nu har jag en Mac dator som jag inte riktigt förstår mig på, men det kommer jag väl göra tillslut.I LOVE IT!

Idag åkte jag hem till storebror och Jenny och myste lite medans det var visning på våran lgh. Jag passade på att ta en liten snabb lektion av Jenny hur en mac fungerar :)
Jag hade nästan glömt bort att vi skulle ha visning idag, eller så brydde jag mig kanske inte lika mkt . Hade liksom börjat intala mig själv att vi skulle bo kvar här nu eftersom det kom NOLL på förra visning. Så när mäklaren ringde efter visningen och berättade att det varit tre par som varit och tittat och att alla verkade intresserade så blev jag lite ställd. Så nu är grubbel arbetet igång för fullt igen! Vi får se hur det går imorgon om det är ngn som vill lägga ngt bud. Spännande !
Efter jag varit hos storebror och Jenny så mötte jag upp Rickard på Ica Maxi och storhandlade för veckan. Det är så skönt när man gör ett veckoschema och sen handlar och har det klart . Då slipper man den ständiga frågan vid fyra tiden varje dag  - vad ska vi äta idag? Både jag och Rickard hatar den frågan ;) Så denna vecka ska vi äta...
Söndag (idag): köttfärssoppa
Måndag: Lax med melonsalsa
Tisdag: kapris och senapsbiffar
Onsdag: Tom kha gai soppa
Torsdag: Pad thai
Fredag: Delizie
Vi försökte få Novalie att ta flaska igår, gick mindre bra, hon är en tuttfia!
Nej nu ska jag umgås med mannen istället för att sitta framför datorn. (Råkade radera alla bilder som jag hade på min iphone, så nu har jag tappat tålamodet och stänger jag av datorn!)
två moggisar <3
Puss och kram Jessica
Ps ! Beställde en till onepiece ovarall idag :) 

Kommentarer
Postat av: Erica

Har haft såna sjuka problem med att få Gordon att ta flaskan. Han gjorde det när han var nyfödd och dom väldigt få gånger han behövde ersättning för jag var sönder och bara blödde ( Han är osså en tuttfia =))men efter det så han han bara vägrat, han har bara tagit glas. Har kämpat och kämpat med vällingen osså, som en dåre och en dag helt plötsligt tog han det bara. Nu e det välling och flaska som gäller typ hela tiden. Men det har varit många tårar och skrik innan flaskan gillades (och vällingen) Så kämpa på gumman! Det e jobbigt men plötsligt händer det =) Kram

2010-10-31 @ 21:43:07
URL: http://ericaochgordon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0