sjukdag

Idag är Skrållan sjuk, usch det är så jobbigt när de är sjuka för man känner sig så maktlös. Vi har varit vakna hela natten igen, så nu börjar jag också känna mig sjuk igen.
Jag antar att det här är baksidan på myntet, tänkt att en del har det såhär jämt (att man är vaken på natten med en skrikande bebis alltså). Så i morse så fick Peter lämna igen och vi gick och la oss, så när det ringde på dörren medan jag sov så var jag säker på att det var mormor som kom för att lämna något så jag släpade mig upp och öppnade yrvaken i pyjamas.
Gissa om jag blev förvånad när jag såg två främlingar utanför dörren, de presenterade sig väldigt trevligt och erbjöd mig lite läsning, sömndrucket tittade jag på tidningen och ser att det står Vakttornet på den, Jehovas vittnen! Låt mig va! Ha vilken religion du vill men försök inte packa på mig den och absolut inte i mitt hem. Så jag stängde helt sonika dörren och gick och la mig igen. Nu har mormor däremot kommit så jag kan springa ner till apoteket, ses snart, 
Puss på er/Linda



En sjuk tjej :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0