Skitnatt och lite handboll...

Godmorgon, idag blir det ingen morgonpromenad, Peter fick lämna Rasmus till skolan och jag ligger i sängen med datorn i knät och kollar på Jims värld. Rebecca har haft ont i magen inatt och skrikit hela natten (nästan, flera gånger iallafall) så nu har jag verkligen fått känna på hur det kan vara när man är hemma med en bebis. Men nu har hon äntligen lyckats göra nummer två i blöjan så nu ligger hon här avslappnad bredvid mig. Hon har haft lite svårt med det ett tag, är det någon som vet vad man kan ge en tremånaders så det blir lättare för henne? Igår såg jag på handboll i brännkyrkahallen med syster och Becca, Sävehof vann över Spårvägen, ser inte att något lag skulle kunna hota dem i år! Har inte sett spåret i år och såg fram emot att få se Matilda Boson i elitserien igen, men blev besviken. Här har man sveriges bästa vänsterkant, en gång såg jag ett utspel jag kanske missade nåt men det var definitivt inte mer än tre.... Annars tycker jag Spårvägen är bra i år med ett nytt spännande lag. Men man kan inte låta bli att bli imponerad av Sävehof, som hela tiden producerar nya spännande spelare. Som Ryde sa efter, vi fick en lektion... Efter den matchen var det GT-Söder mot Spåret (spårvägens b-lag) jag har inte sett GS den här säsongen men jag måste säga att jag blev imponerad, tyvärr gör man en del misstag som Spåret snabbt utnyttjar vilket gör att man kommer efter i båda halvlekarna. Tycker det var synd att det drog iväg lite på slutet för annars var det en jämn match, det var också tråkigt att Sara Eriksson stukade foten för hon verkade vara på G. Nä nu ska jag passa på och sova medan hon gör det och se om vi orkar gå på gympa idag. puss på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0