Tidsoptimisten...

Frukost: 2 kanelbullar, inte bra! (ja jag vet men jag var trött och arg)
Lunch: grillad kyckling med sallad och knäckebröd, ok! hade inte behövt vräka i mig tre knäckebröd och tagit två portioner.
Mellanmål: oops glömde det
Middag: Pasta och falukorv, gurka
kvällsmål: Åt av Rasmus godis fast jag inte fick och åt lite popcorn (det var ju faktiskt fredagsmys!!) För imorgon ska mamma dricka öl tjalalalala....

Fysisk aktivitet: vagnspromenad ca 60 min.

Morgonvikt: 70,0 kvällsvikt: 71.9 WTF!!!
Imorgon ska jag börja banta, eller inte banta men äta mindre kanske, eller inte det heller för jag ammar ju, kanske gå ut och springa på kvällen, näää för jag ska ut och dricka öl tjalalalala...

Tror tyvärr inte att det var mer energi ut än in, men men vi tar igen det imorgon, kanske......

Torsdagkväll i soffan med Iron man 2 och Rasmus, vi kör fredagsmys idag för imorgon är jag borta och man kan väl inte missa fredagsmyset?

Idag har jag tillbringat dagen med salta Sarensten och söta Sanna. Först låg jag och Becca och drog oss fram till elva sen masade vi oss iväg till Jennie som var hemma med stackars Sanna som hade nackspärr (kan ens en treåring få nackspärr??). Vilket fall som helst så bjöd hon på lunch, eller sallad för kycklingen fick jag handla själv;). Efter det tog vi en promenad i blåsten till gubbängen och tillbaka. Innan vi gick och hämtade Rasmus så passade vi på att besöka en liten second hand butik för barn som ligger i Sköndal (Sprits).


Stackars söta Sanna har nackspärr

På vägen hem kl 16.00 ringde Peter och frågade om jag kunde köra honom till AIK matchen idag och sen pratade jag med Emelie som skulle få min gamla telefon och bästämde att jag skulle möta henne i Farsta Strand kl 16.30. Direkt efter att jag lagt på telefonen tänkte jag, hur tänkte jag nu??? Jag står i Sköndals centrum, Rasmus ska få mat, hon ska ammas och vi ska upp och ner i lägenheten och vara i Farsta Strand om en halvtimme samt hinna köra Peter till Hovet om 45 minuter, ehhh?? Istället för att jag ringer och bokar om mötet så kör jag huvudet i sanden och på något omöjligt sätt tror jag att jag ändå kommer att hinna, så här blir det ofta för mig.
Jag har en förmåga att kunna fördriva en hel dag med att göra ingenting och sen stressa ihjäl mig inom loppet av en timme. Igår gjorde jag samma sak med syrran, jag står nere på fotbollsplan kl är tio över fem och jag bestämmer att vi ska ses för att åka iväg kvart i sex och då ska jag upp och lämna Rasmus, äta middag, amma och byta om, jag behöver antagligen inte berätta att vi blev lite sena!
Om jag var tidsoptimist före Becca så är det ingenting mot nu, man glömmer liksom bort allt som måste göras när man inte längre är en utan två.....

Puss på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0