Tjejkväll = Jag och Snorpan i soffan

Rickard är ute och träffar ngr kompisar inne på söder och jag jag och Novalie ligger i soffan och myser. Är inte alls avis faktiskt, ligger hellre här med en sovandes bebis på magen. Min tid kommer och då får Rickard vara hemma.:) uffuffuff

Idag var det bara att klä på sig varmt innan man skulle gå ut, usch vilket väder det har varit.
Vinterjackan och Nova Star mössan äkte på och så fick det bli gummistövlarna. Och tur var  det för gud vad slaskigt det var ute...
 

I orminge centrum så gick jag in på Lindex och tittade om det fanns ngt fint till lillsnorpan. Där hade de erbjudandet,  ta tre betala för två :) Så det blev två bodies , ett par byxor och sen en pyjamas( allt i stl 68)
.  Tycker Lindex har bra barnkläder...
Sen gick jag ner till kicks och där hade de 20 procent på all parfym, så det fick bli gamla godingen Cool water!
Efter det var det bara att traska hem i slasket igen. När vi kom hem så åt jag lite  lunch och sen plockade jag lite här hemma. Gillar ordning och reda :) Inte för att vi hade stökigt men man kan alltid fixa med ngt.
Efter det så tog jag en varm skön dusch,  sen var det dax för lillsnorpan att träna lite i soffan...


Det tog på hennes krafter för helt plötsligt så...

... sov hon :)

Nej nu börjar idol !

See ya/ Jessica

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken härlig och inspirerande blogg! Och framför allt alla fina bilder på Novalie!

2010-10-22 @ 22:59:35
Postat av: Petra

hahaha sötnosen..

2010-10-23 @ 17:59:47
Postat av: Jeanette

Så underbart söt hon är! :)

Ni är duktiga på o skriva, har inte varit inne på ett par dagar o ser att jag har hur mycket som helst att ta igen i läsning! Gillas!

Kramkram

2010-10-25 @ 15:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0