Tjohoo har sovit inatt...

Åhh vad skönt det var att sova inatt, man förstår inte hur mycket sömn kan göra för en egentligen. Men inatt var allt som vanligt igen ammade halv fem och halv åtta(men då väckte jag henne för att jag skulle följa Rasmu
s till skolan). Trodde aldrig man kunde bli så lycklig för att gå upp halv fem:) Så idag verka hon må bra ingen feber... Vi har väntat på att få ny kyl och frys av Stena sen i våras och jag har påmint fastighetsskötaren flera gånger utan att nåt händer. Så nu tog jag tag i det själv och mailade förvaltaren istället och då gick det fort, imorse ringde fastighetsskötaren och nu så ska vi få nytt, skönt!

Jag blir så stolt över mig själv när jag gör klipp på blocket, igår köpte jag en bäddfåtölj till Rasmus för 500 kr som på Ikea kostar 2000! Så idag när jag var hos mormor och åt frukort så nämnde jag att vi ska köpa en garderob och en bäddmadrass till Rasmus då säger hon att hon har en helt oanvänd bäddmadrass i källaren, så nu är det bara en garderob som saknas, någon som har en eller? ;)
Just nu sitter jag med hårfärg i håret och hoppas på att inte Beccis vaknar för jag tror inte att kemikalierna är så bra för henne! Typiskt mig passar på men tänker inte på hur gör jag om hon vaknar jaja vi får väl hålla tummarna.

Nu ringde Rolle och ska komma och äta lunch med mig, trevligt! Sen ska jag besöka mormor kinesiolog hon har några klipp kvar som hon inte ska använda, det ska bli spännade, så jag återkommer och berättar hur det var.

På återseende/ Linda

Rebecca och Rasmus vid ungefär samma ålder.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0