Torsdag idag, inte måndag :)

Bara för att vi kom hem från landet igår känns det som att det är måndag idag. Men det är det ju inte  ,så snart är det helg. Jag har ju helg varje dag men det är så mkt mysigare när Rickard också är ledig.


Nu sitter jag i soffan och är jätte glad. La en vaken Novalie i hennes korg och  hon somnade efter ett litet tag efter jag gått ut från rummet. Jag har det alldeles för bra :) Hoppas att det håller i sig!
Idag har tiden bara runnit iväg. Jag och snorpan gick upp vid kvart över nio och då lagade jag scones till mig för vi hade inget hemma. Sen efter jag ätit frukost så började förbereda middagen idag. Inte för att det hade behövts men jag hade lite dötid så jag passade på. Sen efter det gick jag ut på morgonprommisen och då passade vi även på att hälsa på mamma/mormor på jobbet.
                    under overallen så hade hon visst fortfarande pyjamasen på sig;)

Efter vi varit och hälsat på där så begav vi hos hemmåt igen. Vi har bara haft en mysdag idag också. Blivit många sådana dagar denna vecka.  Idag beställde jag  en härlig mysoverall  som jag kan ha på mig när vi myser i soffan :)
( Från OnePiece)
Blir nog att jag kommer beställa en till mysoverall sen för jag kunde inte riktigt välja vilken färg jag ville ha. Blir antingen en lila,ljusblå eller en aprikos/ljusblå. Ska bara testa om storleken blir bra ... Som vanligt med mig, kan inte välja då köper jag den i alla färger :)

Idag när jag och Novalie låg och mös i soffan så dök den härliga känsla upp igen . Det är verkligen MIN dotter som ligger här i soffan . Jag kunde inte sluta le. MIN MIN MIN MIN MIN MIN <3  Ja, man är verkligen fjantig men det skiter jag i. Man måste uppleva det för att förstå! På min och Lindas blogg så får man vara så här fjantig ;)

Nu ska jag sätta igång med middagen så den är klar när Rickard kommer hem från gymmet.

                             <3 MIN LILLA NALLEBJÖRN <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt hon är, börjar bli stora flickan (2 mån?!) Förstår att du är riktigt stolt... Puss puss

2010-10-21 @ 18:22:38
Postat av: Jessica

Tack så mkt. Hon blir 9 veckor imorgon... Kram

2010-10-21 @ 18:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0