pissråtta!

Nu hade jag suttit och uppdaterat min mat och träningsdagbok och när jag skulle lägga upp den så hade jag plötsligt ingen internet-uppkoppling längre så det försvann allt. Så nu skiter jag i den får bli nya tag nästa gång. I morgon är det dags att väga sig, usch jag kommer ha tokångest innan jag vågar ställa mig där, tänk om jag inte gått ner nåt! Kan bara tänka mig hur dem måste känna sig i Biggest looser när det är vägningstime.

Just nu ligger Rebecca och sover och jag är också väldigt trött, somnade sent igår, var uppe och ammade i natt och följde Rasmus till skolan i morse. Så nu känner jag att jag inte har riktigt ork att sätta igång nåt projekt. Väntar bara på att Jessica ska ringa och säga att hon är på väg så jag kan börja göra mig iordning. Skulle i och för sig kunna börja göra mig iordning ändå så jag är klar när hon ringer, men då skulle det inte vara någon match ju;)

Fast jag vill ändå att hon ska komma nu för jag måste egentligen göra mina räkningar men jag vill verkligen inte det just nu, vill mycket hellre åka och titta i affärer, att titta kostar ingenting eller hur? Nu fick jag ett sms om att hon börjar röra sig nu, då skulle jag ju kunna göra mig klar, men nej jag väntar nog tills hon ringer och säger när hon är på väg för hon är precis likadan som jag, när hon säger börja röra sig så betyder det börja röra sig sakta ur soffan, amma, klä på mm........

Har kommit på att tid är som pengar, man anpassar sig efter hur mycket man har, ju mer man har desto mer gör man av med. Just nu känns det jobbigt att vara uppbokad två dagar den här veckan, Lärarhögskolan och TK möte på förbundet. i vanliga fall hade jag haft det och jobbat och tränat mm Igår fick jag nästan lite panik för jag visste inte när jag skulle hinna uppdatera bloggen;)

Ses snart/kram Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0