Ännu en dag i Farsta

Jaha då har jag äntligen satt mig ner för att skriva ett inlägg, har varit igång sen i morse, det är första gången på hela dagen som jag kommer hem. Jag säger som min kära syster jag har inte sovit sen i morse :) BTW grattis syrran....
Natten var bra, R sov från halv åtta till fem åt lite och somnade om, så jag hade energi nog att följa Rasmus till skolan och sen gå på morgonpromis i sköna Sköndal som jag avslutade med en frukost hos mormor. Sen gick jag och Jennie till Farsta och var där hela dagen vi var så upptagna att vi glömde bort att äta lunch så när jag sen kom hem var jag helt svimfärdig. Efter skolan fick vi finbesök eftersom vi tog med oss Dogge hem (sektens barn är allas barn) så då kom Robin och Dexter och fikade också. Nu så hinner jag inte skriva så mycket mer för Peter stressar mig eftersom Jennie och Patrick kommer på middag och jag har inte gjort nåt här hemma idag.....
Det blir mer utförligt imorgon eller ikväll! 


Morgonpromenad i sköna Sköndal                 

Frukost hos mormor, mys!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ååå tack för gratulationerna! "Jag har inte sovit sen i morse" är typ mitt bästa uttalande ever!!

2010-10-15 @ 22:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0