Mysdag!

 Lillsnorpan väckte mig halv tre i natt och var jätte täppt i näsan. Tycker så himla synd om henne , man känner sig så himla hjälplös när man inte kan göra så mkt åt det. Hon har så svårt att komma till ro när hon ska sova när hon är så här förkyld. Så idag har vi bara varit hemma och myst.


  myser en stund i våran säng           Glader :)

Vi gick ut på en prommis efter vi myst ett tag i sängen och mötte upp mamma på Lindex i orminge centrum . Hon har ju vuxit så snabbt så hon behöver lite nya kläder.
 Så idag blev det shopping till henne. Det blev 3 st bodies, 3 st tröjor ,2 par leggings och en pyjamas. Pyjamasen fick hon av sin snälla mormor. Tror jag hittat kläder som Novalie ska ha på sig på begravningen på onsdag. Behöver en bebis vara helt svartklädd???

Efter våran lilla shoppingtur mitt i prommisen gick vi hem och åt lite lunch. Tiden bara flög iväg... Det är så skönt att ha ordning och reda på allt här hemma. För då behöver man inte städa så mkt hela tiden :) Det enda som har behövts göra idag är att tvätta och det har jag gjort. Så nu sitter jag i soffan men Novalie vid sidan om mig. Hon somnade ett tag på mitt bröst men vaknade för en liten stund sen. Snart kommer Rickard hem och ska börja laga middag. Jag har det nog alldeles för bra som har en man som lagar middag till en nästan varje dag.  Jag gör matschema och inköpslista och Rickard lagar maten.

Nu ska jag ägna mig åt Novalie.

Puss och kram /Jessica






Kommentarer
Postat av: Felicia

mysigt ni verkar ha de. hon är för söt! tråkigt att ni inte kunde komma den sjätte till Linda. Kram

2010-10-18 @ 21:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0