Internet shoppat ;)

Idag har jag inte ens gått utanför dörren :) Riktigt skit väder är det, fast det är ändå lite mysigt när man kan krypa ner i soffan och  mysa under en filt. Idag när jag inte har lämnat hemmet så har jag internet shoppat istället.  Hittade lite söta grejer till Novalie. Nuförtiden så handlar jag mer till henne än till mig.
 Hittade det hon ska ha på sig på julafton ...

                
Beställde dessa i stl 74 , så nu har hon ngt att växa i ;)

 En åkpåse lär ju behövas till vintern.


Finns så himla mycket fina kläder till de små. Det är så synd att de växer så himla fort. Man hinner knappt använda allt man köpt/fått. Idag har jag rensat ur hennes garderob. Hennes kusin som snart kommer till världen ska få låna det hon redan växt ut ,självklart inget rosa. Johan och Jenny är de enda förutom catrin som fått en kille . Resten av alla (ca 25 st) som jag känner/vet som har fått barn, har fått tjejer. Det är helt sjukt!

Idag kom mamma och hälsade på när hon hade lunch. Hon ville ha en liten dos av lillchubby <3

Imorgon begravs Rickards morfar så vi åker upp till landet redan idag.  Jag väntar bara in att Rickard ska komma hem från gymmet och mäklaren ska komma förbi. Vi ska ju ha visning igen på lgh idag, tror dock inte att ngn kommer komma på den. Vi får se helt enkelt, kanske blir vi glatt överraskade .

Nu ska jag packa det sista så vi bara kan åka sen...

Kramar Jessica


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina kläder, var hittade du dem? När kommer du hem imorgon, vill ses snart:) puss

2010-10-19 @ 20:52:13
Postat av: Jessica

På Ellos hittade jag kläderna :) Kommer nog hem på kvällen . Ska vi ses på torsdag ? Puss

2010-10-19 @ 22:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0