<3 onepiece <3

Idag har jag äntligen fått min onepiece, jag är överlycklig! Kommer nog leva i denna i vinter, mys mys mys!
 ( Haningemorsor SLÄNG ER I VÄGGEN! ;) )

Idag så har jag självklart varit ute på min morgonprommis, efter det så plockade jag lite här hemma  innan jag åkte in till sickla för att träffa upp HÖGGRAVIDA Jenny(världens finaste!). Tror nog snart att jag får skippa köpcentrum , blir alltid att man handlar ngt. Idag så handlade jag en mössa till Rickard, smink till mig och en liten inredningssak.

Nu är det verkligen inte långt kvar för Jenny och storebror tills lillskiten ska titta ut. Jag längtar lika mkt efter "Virgil" som jag längtade efter min egen lilla bebis! Är så roligt att vi får så tätt efter varann,  det kan faktiskt inte bli bättre ! Novalie och Virgil kommer få växa upp på ett svettigt gym första tiden  ;) Bf imorgon... Tror dock att de kommer åka in på torsdag men att han sen kommer på fredag morgon. Men som vanligt får väl storebror rätt !

Ikväll så hade vi familjen Ekström på middag, mkt trevligt :) Familjen Ekström+ familjen Holst + middag + idol = Fredag  <3
Imorgon så ska jag och Jenny åka till klubben och hälsa på. Är lite sugen på att testa köra passet... får sova på saken, jag kan ta med mig träningskläderna iallfall så får jag se hur jag gör när jag är på plats :) Det har känts så himla långt borta att man ska få börja träna crossfit igen så man har nästa förträngt det. Men tiden har ju gått så himla fort,  det är faktiskt 10 veckor sedan jag födde Novalie så jag tror min kropp är redo, eller?

Nej nu ska jag hoppa i sängs!
Sov så gott/kram Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0