Finns inga problem, bara lösningar:)

Som ni säkert redan läst så hade vi heldag med Jessica, Novalie och Sanna igår, först sångstund sen hemmahäng här med lunch och fika.

Eftersom jag har problem att synka telefonen med datorn så har jag fått maila min nya bilder till min mail så vi får se om det funkar.

Idag hämtade jag killarna (Rasmus och Dogge) redan kl ett för skolan hade halv planeringsdag, men innan hade jag följt Rasmus till skolan och gått morgonpromenad förstår inte varför jag slutade med det? Morgonpromenade avslutades iallafall med en frukost hos mormor. Vi har pratat lite om vem Rebecca egentligen är lik, hon har ju helt klart en del drag från Peter och är väldigt lik Rasmus när han var liten men hittar inte många likheter med mig från när jag var bebis. Men min mormor brukar säga att hon liknar Ann-Marie (mamma) när hon var bebis så därför var jag tvungen att ta några kort på mormors bilder idag och ja, jag undrar om hon inte har lite rätt, eller så är det bara locken och det faktum att de två är bebisar på bilderna som gör att de är lite lika, bestäm själva:


Samma mössa 59 år senare....


mormor och mamma

Här tycker faktiskt jag att det ser ut som Becca!!!


mellan syskonen finns det iallafall vissa likheter!!!


Samma ålderskillnad men ett nytt decennium......

Ikväll ska jag åka in till söder och ta en öl med diverse handbollstjejer, tjohooo!!

Kram på er/ Linda


Kommentarer
Postat av: Åsa

Lika söta båda två, men det är en klockren Wallentin =) Hon måste ha fått en massa andra trevliga Mattsson-egenskaper, men utseendet är det inte...

2011-04-28 @ 20:50:04
Postat av: Åsa

Lika söta båda två, men det är en klockren Wallentin =) Hon har nog fått en massa andra underbara Mattsson-egenskaper, men det är inte utseendet...

2011-04-28 @ 20:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0