En liten uppdatering!

Igår skrev jag inget fast jag lovade, glömde helt bort, det var full fart hela dagen:-) Först frukostmys i soffan, sen hemmaträningsprogrammet på pilatesbollen, sen sångstund, långpromenad, lunch hos mormor, möte på jobbet, hämta Rasmus, laga mat till Rasmus, få iväg Rasmus till fotbollsträning, hämta Rasmus på fotbollsträningen, vara där en timme för att jag hade tänkt fel på tiden, fysa häcken av mig på fotbollsträningen, hem natta Becca, äta fiskgryta framför TV:n, SOVA!

Idag ska jag på ta-igen-sim med Becca, annars har jag ingenting planerat. Ska försöka träna lite hemma före vi åker sen får vi se vad som händer!

Kram på er/ Linda


Blir såååå trött.................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0