Galen helg

Den här helgen var helt galen, först så kom Karin hit i fredags och sov över, vi tittade på talang och åt godis. Sen på lördag så var killarna iväg med Patrick på hans överraskningsdag eftersom han fyllde 40, på eftermiddagen så åkte jag och hämtade dem och kom efter med åka runt i förorterna hem till Jennie och Patrick där släkt och vänner väntade. Sen skyndade jag och Peter oss att komma hem och duscha och iväg till nästa fest som var Tottes 65:års fest som var lyckad som vanligt. Innan jag hämtade killarna så var jag och lämnade Rasmus och Rebecca till mormor och morfar. På söndagmorgonen så skulle vi upp kl åtta för att titta på Rasmus som skulle spela S:t Erikscupen, dem vann med 9-1 så det var jättespännande;-).

Igår så gick Rasmus till skolan själv för första gången, sen gick jag och Becca en promenad innan vi skulle träffa Emelie och äta lunch i Farsta efter det så skjutsade jag hem henne och fick med mig två stolar till balkongen som är dags att pimpa nu så jag kan dricka mitt morgonkaffe där, kanske någon dagens oxå;) det är lustigt vad det här vädret gör med en, direkt börjar det suga i vintarmen och förra våren blev det ju inget sånt för mig. På kvällen var vi på Hammarbys premiärmatch på söderstadion 2011, man kan sammafatta den med 87 apdåliga minuter och fem hyfsade. Vi låg under med 1-0 till den 87:e sen vann vi med 2-1. Stämningen på Söderstadion var helt ok!:)

Inatt så vaknade Becca fyra och kunde inte somna om, hon var så täppt att hon inte kunde ha nappen i munnen, så det blev soffan för oss. Idag så åkte jag till jobbet och lämnade lite papper sen gick jag och Maria hem från Skogås. Sen har det varit full fart med kompisar, sängbärande, barnvakter, handla mat, hämta Rasmus med cykeln och nu äntligen sitter vi tre av fyra i soffan och kollar på Djurgården när de möter Gais och det är fullt krig i soffan mellan Peter och Rasmus, Peter klagar på Djurgården och Rasmus klagar på Gais. Själv sitter jag med datorn och dricker ett glas rödvin, för förbränningens skull;-)

Imorgon blir det sångstund och promenad med Linkan!


På lunch i Farsta med......


fina Emelie!


prövade hårbandet eftersom hon hade en bad-hairday, är lite osäker känns lite inte jag.....

Kram på er/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0