Heldag med Linda :)

Började denna dag med ngt tråkigt :( Lämnade in bilen, så nu kommer vi vara utan bil i 10 arbetsdagar! Hur ska vi klara oss??? Största frågan är hur kommer jag få Rickard att åka kommunalt i helgen ( Hoppas på att vi kan få låna Lindas bil )
Efter det så tog jag bussen till sköndal( tog bara FEMTIO minuter!!!) för att gå på sångstund med Sniffi och Linda.
Efter sångstunden blir det lite lek:)
Novalie, Ella och Beccis...
Efter vi varit där så följde jag med Linda hem. Småttingarna somnade så vi kunde fika i lugn och ro :) Linda passade Jennies och Patriks dotter ( sköndals Suri),sötare och snällare tjej får man leta efter....
Novalie fick låna Beccis "gungstol", snark!
Imorgon får jag se om jag åker och badar med Novalie. Jag råkade försova mig i tisdags så vi missade babysimmet :(  Novalie har blivit en vilde på morgonen, hon vaknar vid halv sex och lever loppan i sängen. Så när hon somnade om igen vid halv åtta så somnade jag också om och vaknade vid nio och simningen börja halv tio. Dålig mamma!
Nej nu ska jag kolla på BB.
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Jennie

Lika snäll som sin mamma...

2011-04-29 @ 06:55:10
Postat av: Jessica

Ja så måste det vara :)

2011-04-29 @ 13:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0