Linda igen!

Hej nu är jag tillbaka igen! Vi har varit i fjällen en vecka och haft det väldigt mysigt, Rasmus gick i skidskola och fick massa vänner som han lekte med. Så när vi skulle åka hem på lördagen så låg han under täcket och grät. Jag känner verkligen igen mig i det, hur man kunde längta fruktansvärt mycket till något och när den resan väl kom så hade man jättekul men när man skulle hem och säga hejdå till de nya kompisarna så var det bara alldeles tomt i magen.

Becca säger numera e de? om allt hon ser, hon säger också bappa och ibland något som kan liknas med hej när någon kommer. Hon kryper med en knät i golvet och den andra foten som en apa. Hon fick feber när vi kom hem i lördags och har inte varit så sugen på mat men verkar vara på betydligt bättre humör idag.

Idag gick vi och la oss efter att grabbarna stuckit och bara sov i två timmar till, välbehövligt efter två tunga nätter med feber mm. Sen har vi bara latat oss, plockat lite med tvätten, pratat i telefonen och när jag skrivit klart det här ska jag förbereda maten sen ska vi gå en promenad och hämta Rasmus. Sen följer vi Rasmus till fotbollsträningen och så går jag och Becca vidare till Tallkrogen där det är stor fotbollspremiär, äntligen! I år går vi upp!! Eller???

Här kommer iallafall lite bilder som jag inte kunde ladda upp i fjällen.

Det här precis utanför stugan framför backarna!

Familjen annorlunda;-)

<3

Hatar att jag verkligen anstränger mig men ändå förlorar!

Trollunge!

Så fin bild, funderar på att göra en canvas av  den!

Hemma igen!!!

Skriver mer imorgon, Kram på er/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0